網頁

2012年1月8日 星期日

日本水晶蝦再次訂購???


近日因為有好多師兄見到我個開箱文之後問我幾時再訂日本水晶蝦返香港,其實我暫時未知幾時會再訂,如果再定都可能係二月既事,不過之前同我一齊訂既蝦友當中已經有問我幾時再加碼,但因為我唔想再為分蝦既事同時間去煩惱,所以決定左下次如果再訂都一定要每個師兄獨立包裝(或者你地自己夾份同自己分蝦),如果各位師兄真係想一齊訂你地可以話我知,不過每人至少要十隻起,所以各師兄要有預算。

本人再在此重申聲明一次,本人唔係賣蝦同為左賺錢,只係想一班對水晶蝦有興趣既人一齊分享,而我亦唔想影響到其他賣蝦賺錢既人同店舖,所以我唔會係度公開蝦既牌子。當然如果真係有機會一齊訂蝦,我亦會話比大家知....

睇黎d藻真係好勁,影親d相都唔太清楚,真係要考慮一下清理下個玻璃先得......









1 則留言:

  1. 請問訂蝦要多少錢? 下次有機會預我好嗎? 萬分感激!
    [版主回覆05/09/2013 12:20:33]師兄你好,暫時都無再訂蝦,其實訂蝦有一定風險,所以都係係香港店舖見果隻買果隻安心好多,至少係你自己鐘意果隻先買嘛

    回覆刪除