網頁

2012年1月10日 星期二

日本水晶蝦近況

今日同幾個師兄通過電話,亦都講左好多有關養蝦既苦與樂,亦都講左今次買蝦既經驗,有同我通電話既師兄都應該知道我係蝦癡一命,最夜果通電話竟然係剛剛一點才收線,真係唔好意思我講到收唔到口添,不過你都講得好0岩,當識過朋友有乜所謂,最重要分享到養蝦既經驗。其中有一個蝦友只係用pm溝通,不過都講左好多養蝦既野,pm左大大話話都有三十個短訊到,好彩佢無嫌棄我老0者,哈哈.....

當中一個比較搞笑既係有人係某某,我一向都有睇佢個blog,佢估唔到我估到佢係邊個,可能我個人介心比較大,不過因為我都係唔比人煩同整蠱,所以希望你明白^^

暫時未決定會唔會再訂蝦,不過都認識左好多養蝦既蝦友,好高興認識到你地。

講返d水晶蝦近況,可能我果日無乜點對水,所以有兩隻不幸生亡,不過亦有兩至三隻已經有左,估唔到咁快就有左,唔知d子代表現會係點呢?剛剛影左幾張相,不過好多蝦都係石後面,而我部相機又zoom唔到,所以影唔到佢地添,有機會要整個蝦球影下先得

以下係四隻不過既蝦.....







1 則留言:

  1. 比你猜中的那位師兄一定嚇到呆左 哈哈
    真係好似抽獎噤
    好正有衰
    [版主回覆01/10/2012 11:25:22]哈哈,咁我就唔知佢有乜反應呀,不過好多人以為我係R大咁先最搞笑,不過你應該知道我唔係佢啦,所以我都唔想解釋咁多。
    [Small Crystal回覆01/10/2012 06:32:07]我上次對左成晚水 第二朝死左隻。。。
    肉痛死 更何況係两隻.......

    回覆刪除