網頁

2012年1月30日 星期一

新成員入手



今日同屋企人去完街之後,又去左一段時間無去既蝦店,點解會去係因為有師兄同我講佢都會去入蝦掃貨,所以我就去睇下,一去到問一問老闆,原來果位師兄已經同朋友隻掃左十幾隻,之後我打比另一蝦友,佢都話佢琴日去既時候有另外一d師兄都左掃貨,一掃又係十幾隻,所以我同屋企人都立即叫老闆幫手捉幾隻出黎,不過我地既目標係大肚婆,因為新年想沖起一下嘛,結果我地就買左三隻大肚婆返歸,而每個大肚婆都起碼有成二三十粒添,希望大細平安啦

係走之前,我問老闆個缸入面好似水甲由既係乜黎,佢都話唔知,不過日本仔果邊d缸都有,而我之前係旺角某蝦店亦都見過,我就覺得幾得意,之後老闆就對蝦無事,所以我就叫佢整隻過我玩下,我估得一隻應該無事掛,因為老闆話佢地繁殖得都幾快,而且佢係日本返黎d蝦就已經有,所以我估無乜問題,但為安全起見,我都只係放係個淘汰缸度就算

不過因為真係好細隻,所以影相都未必見到,唔知各師兄有無睇到呢?









沒有留言:

張貼留言