網頁

2012年1月29日 星期日

分享對付蝸蟲既方法



我相信好多人如果發現個蝦缸有蝸蟲都會好煩惱,係我剛剛養蝦既時候,我個缸真係乜蟲都有,所以好多人都笑我係養蟲而唔係養蝦,哈哈哈~而我又真係養到d蟲又肥又白喎,吹漲

之後係不同既網站搵解決蟲蟲既方法,見人自己整個蝸蟲捕捉器好似幾好用,所以就搵d類似既野整返個,其實只係一個好普通既盒仔(照片係底下),都係係十蚊店買既(十蚊三個),之後只要係盒底開幾個洞,作用係等d蝸蟲自己入去,但點可以令佢有入無出又係另一問題,所以我就用個汽水蓋放係個盒入面(用野固定佢),目的係可以放d食物(有人用紅蟲或者魚糧)入去,咁等d蝸蟲嗅到d食物之後會係盒底既洞入去,而因為有個汽水蓋既關係,d蝸蟲無辦法直接去到d食物度,就算d蝸蟲去到食物度亦無咁容易出得返黎

一切就緒既話就只要將會盒入滿水,之後放食物入去關埋會蓋,就可以直接放入會缸度,不過大家要記住關燈,因為效果會好好多,不過哩個方法都好難完全解決蝸蟲既問題,而且日日咁捉都唔係辦法

不過係大約一年前左右,有個蝦友比左包茶粉我(可能大家都以為係食獸師兄發明但其實唔係,係另一人而果位高人就教左我個蝦友同食獸),佢話d茶粉可以殺蝸蟲同牛牛(但魚都會死,小心),不過對蝦就無問題,叫我試下,咁我咪試一試囉,反正d蝸蟲同牛牛都煩左我一段時間,所以我就一野放入缸度,過左十五分鍾之後d白線蟲就出晒黎,跟住d牛牛就一隻一隻咁從缸邊跌落黎,蝸蟲亦都縮埋之後就無反應(死左?),但可能我果次份量太多,所以搞到個缸好似沖泡泡浴咁,成個缸都起晒泡,所以細膽d都嚇死,過左一個鐘之後d泡仲越黎越多添,不過d蝦就無乜事,用完一日之後就要換少少水,因為d蟲蟲死左都會影響水甚至壞水。用完之後d蟲蟲同牛牛又真係無再出現喎,好神奇呀!

果次之後我每次新草入缸同反缸之前都會用茶粉去泡一泡,等d衰蟲遠離蝦缸,而且茶粉一大包(一磅)都係十蚊左右,真係又低又好用呀!









DIY蝸蟲捕捉器






1 則留言:

  1. ching, 請問我24"缸大約50-60L水, 應該用幾多份量, many thanks !!
    [版主回覆02/24/2012 20:28:07]師兄,你可以去勇者個blog度睇下,佢有都用法同分量添
    http://blog.yahoo.com/ecblog

    回覆刪除