網頁

2012年1月6日 星期五

日本水晶蝦安全到達~~



因為今日要返工,所以等蝦既責任就交左比屋企人。到左食lunch既時候打返屋企,屋企人竟然話我知d蝦剛剛入到屋,所以即刻叫屋企人係開盒前影相留念,亦叫屋企人睇下有無死傷......

過左半個鐘再打返屋企,家人話d蝦無死傷,立放下心頭大石,我亦即致電比其他蝦友,約埋佢地一齊放工去我屋企分蝦。我亦都先叫家人開袋放入細缸打氣等d蝦可以休息下,不過就唔需要對水(因為日本都比左好多水,所以放入細缸同外置缸完全無問題)

當所有人到齊之後,一班人都好期待分蝦,不過我地竟然用撲克牌抽生死既方法去分蝦,過程緊張又刺激,不過當我地一班人分到一半既時候,竟然出現左d小插曲,不過好快都解決左,其中兩個人已經急不及待飛返屋企對水,所以最後影唔齊一袋袋蝦既大合照.....
當其中一人返到屋企對水既時候,佢竟然打比我話我知有蝦已經脫殼,仲有蝦公去追添......

以下就係開箱既過程,希望可以滿足到各位啦。
日本人既包裝真係唔講得少,又認真又安全,真係佩服!三日行程一隻死傷都無,勁!!

P.S.我有check過tds,不過就發現tds大約22X,ph同gh就無再去check,不過我發現左一樣野,就係d水有一陣好大既青草味道,仲有有dd黃,奇怪既係袋裏面係無草既,咁究竟d青草味係邊度黎??

d蝦相係剛剛入外置缸對水影,不過因為係外置缸關係,相機影得唔係好好,等對完水之後再影過比大家睇^^













































3 則留言:

  1. 師兄
    批蝦b質數唔差哦~
    腳仔夠紅,訂左幾多對呀

    回覆刪除
  2. total訂左九十幾隻,不過好幾個人分,所以我自己都唔係留到好多....所以有機會要再訂多次先得

    回覆刪除
  3. FISH FOOD!?
    真的很正

    回覆刪除