網頁

2012年1月11日 星期三

未玩水晶蝦之前既玩物


係我未玩水晶蝦之前,我就係買以下既野多,但自從接觸左水晶蝦之後,大部分既錢都放左落水晶蝦度,當然我仲有買啦只係比未玩水晶蝦之前無咁瘋狂,而以下既珍藏只係其中一部分,因為有一大部分係未開箱添,而且未開箱果d足足放滿左一個四呎新華行貨架加一間房左右,之前最跨張時係要租個倉黎放添。

但自從玩左水晶蝦之後,有錢都淨係買設備同埋水晶蝦,好彩既係屋企人無鬧而且成功申請到地皮開缸。但如果我之前無整個櫃我估我一定會整多個架開缸添呀。不過個櫃而家已經好似成個什物櫃咁。哈哈~~












3 則留言:

  1. 都唔算勁,但如果開晒所以珍藏出黎,我估要整多兩個櫃先放得晒,但如果我無整個櫃,而家可以放多個五呎架養蝦.....

    回覆刪除
  2. 我都有一套日版十二宮我好喜歡玩具合金我有兩個迷理倉EX合金係我最愛我有切.我有好多都冇拆盒
    我以前養草缸後期玩蝦缸我無咩設備,外濾水,CO2,LED灯,氣泵ADA泥,ADA缸養咗一年.8隻蝦養到而家唔知幾多隻.
    我又鐘意煮食物,太多嘢鍾意,同人分亨開心D
    [版主回覆03/15/2012 00:40:10]嘩,兩個迷理倉??勁呀,終於搵到同我一樣咁瘋狂既人啦,哈哈~~
    EX我就唔敢買,因為買左一個我就會想買晒所有,咁落去又會破產....
    我以前好多玩具都係買兩套,一套開黎玩,一套儲。
    將自己鐘意既野同志同道合既人分享係開心過自己一個人玩

    回覆刪除